Friday, August 8, 2008

Camping?

Saya tahu....saya tak pernah pergi camping. tapi hari ini saya telah pergi ke satu camping yang sangat sangat sangat unik! saya rasa..ini adalah camping yg paling pendek pernah saya tahu.

tak caya?

saya pergi pada pukul 3 petang. pukul 4 petang saya sudah pulang. masih x caya?
percayalah..kerana itu adalah cerita benar.

tapi anda mungkin x dapat rasa pengalaman macam saya. melainkan admin yang berkaitan sangat sengal.

kerana perkhemahan yang pendek itu cuma terjadi kerana terdapat beberapa pertukaran di saat saat akhir. di hari dan masa kami sepatutnya pergi.

perkhemahan yang sepatutnya diadakan di sungai congkak bertukar lokasi di fakulti sains kesihatan dan bukit gasing. jadi kami telah diberi kelonggaran untuk memilih sama ada kami mahu ikut atau tidak.

saya memilih tidak. kenapa?

saya sudah sedikit teruja untuk pergi ke perkhemahan pertama saya. tetapi apabila di kecewakan sebegini rupa, saya hilang semangat. jadi saya sepakat bersama rakan2 untuk tarik diri.

*sigh*

there goes my "first time".

XOXO