Tuesday, July 21, 2009

wo hen hao. :)

Nazmi~
ADIK kamu baik2 saje~
:D:D:D

Minggu ke 3 selepas semester bermula. emm.
Saya rasa makin sesak.
Nak catch up semua pelajaran dari pelbagai jenis dan ragam lecturer?
sesak sangat rasa.
saya rase seperti di semester 1.
blank. confuse. clueless.

Terima Kasih Cinta. Terima kasih Clasmates/ roomates/ housemates.
:)

U saya sengal.
Benarkan pelajar bwk kereta. tapi tak boley bwk pegy klas.
2 pilihan utk semua pelajar yang ada kereta atau tak ada.
1. Naik bas shuttle utk ke fakulti atau pulang ke kolej.
2. Mendaki tangga yang mungkin da pecahkan record batu caves untuk pergi ke kelas atau pulang dari kelas.

Pelajar yang bwk moto?
mereka selamat dari kedua-dua pilihan di atas.
*sigh*

Ye, saya x suka shuttle bas yang macam sardin.
Jadi saya pilih utk naik & turun tangga.
Hebatkan saya? :))
Si dia pun tak dpt nk bantu saya.
The last time he tried, ends up with him climbing up & down the frigging staircases as well. :D
sorry dear. tak tau pn ade jpj nak buat roadblock kat bwh tu.

Inilah realiti hidup Uitm.
:D
jangan salah paham.
saya seronok belajar di sini.
saya tak taula program lain mcm mane kan.
tapi buat masa ni, saya masih boleh survive. :D
agak2 klau rase lutut nk tcabut panjat tangga tueh, sy bwtla proposal utk uitm sediakan escalator.
:))

okay. ain merepek.
btw, percaya x saya ade hamstring limitation?
dalam keadaan berbaring (supine lying), saya tak mampu utk tegakkn kaki saya ke atas.
x sampai 90 deg. mungkin hanya 60 deg saja.
adoii! betapa ke-flexibility-an saya dah x ade.
secara sukacita, saya mengumumkan saya akan menjadi subjek dlm research senior sy.
:))

oh. to suriati.
Kat puncak alam FB n myspace are not banned.
takkan kat induk kne ban?
:D:D:D

till next time, muahxes~

XOXO

0 comments: