Thursday, April 8, 2010

Awak & Awak,

saya tau, walau macam mana pun penyelesaiannya awak & awak, dua dua akan terluka.
tapi kita kan kawan dah lama?
janganla sebab ni, hubungan tu jadi renggang, paling teruk putus.

awak,
kalau betul awak happy.
kalau betul keputusan ini adalah terbaik.
saya sokong. saya doakan yang terbaik.
InsyaAllah.


awak pula,
mungkin bukan masa awak.
mungkin ada yang lebih baik untuk awak.
ingat, tuhan maha adil.
dia tak akan anugerahkan kita pasangan yang tak setanding kita.

saya tak cukup baik untuk menasihati.
tapi saya cuba.
sebab saya sayang awak & awak.

Perkara itu belum pasti.
Mungkin masa depan akan mengubah perkara kita jadikan sekarang.
Tapi yang pasti, persahabatan itu jika tulus. Pasti akan kekal.
Cinta antara sahabat itu lebih indah.

Saya sayang awak, awak, awak , & awak.

XOXO

0 comments: